Polis Genel Müdürlüğü Trafik Ekipleri tarafından ülke genelinde gerçekleştirilen denetimlerde 2.296 araç sürücüsü kontrol edildi. Kurallara uymadığı tespit edilen 405 sürücü hakkında yasal işlem başlatılırken, 33 araç trafikten men edildi, 1 sürücü ise tutuklandı.

Denetimlerde 238 sürücünün yasal hız sınırını aştığı, 14 sürücünün alkollü araç kullandığı, 3 sürücünün sigortasız araç kullandığı, 3 sürücünün seyir halinde cep telefonu kullandığı, 12 sürücünün emniyet kemeri takmadığı, 8 aracın muayenesiz olduğu ve 21 aracın seyrüsefersiz olduğu tespit edildi. Ayrıca 3 sürücünün trafik ışıklarına, 15 sürücünün trafik levha ve işaretlerine uymadığı, 3 motosiklet sürücüsünün koruyucu başlık takmadığı, 3 aracın ışık kurallarına uymadığı ve 82 sürücünün diğer trafik suçlarını işlediği bildirildi.